اخبار - news

اخبار در خصوص ارزهای دیجیتال و مارکت کپ و ارزش بازار ارزهای رمز پایه

اخبار - news

اخبار در خصوص ارزهای دیجیتال و مارکت کپ و ارزش بازار ارزهای رمز پایه

بیت کوین قطره بازگشت به $ 5K قیمت پشتیبانی پس از شکست خورد

این کاهش ممکن است در حال حاضر یک عنصر را به یک بازار بازار صعودی پرتاب کرده است که به نظر می رسد قیمت ها را به بالاترین حد ممکن برساند تا از اواخر سال گذشته دیده نشود. اگر شکست سه گوشه بیتکوین موفق شد، حرکتی اندازه گیری شده به $ 5،800 ممکن بود روی کارتها باشد. با این حال، بیت کوین کاهش یافت که 300 دلار کمتر از این هدف بود، زیرا حجم خرید در روز کاهش یافت.


با استفاده از بیتکوین یک ضربه، بازار گسترده تر نیز در زمان مطبوعات چشمک می زند. دیگر برچسب های بالا، مانند اتر و XRP، بدتر از بیتکوین هستند، که طبق داده های CoinMarketCap، خسارت 24 ساعته را به ترتیب 7.46 و 5.85 درصد اعلام می کنند.


افشای: نویسنده در حال حاضر دارای BTC، TRX و BTT است.


تصویر بیت کوین  از طریق Shutterstock


رهبر در اخبار بلوکچین، CoinDesk یک رسانه است که برای بالاترین استانداردهای روزنامه نگاری تلاش می کند و با مجموعه ای از سیاست های تحریریه ای مواجه می شود. CoinDesk یک شرکت تابعه مستقل گروه ارزشیابی دیجیتال است که در بازارهای اوراق بهادار و راه اندازهای بلوچین سرمایه گذاری می کند.



این مقاله به عنوان یک مورد خبری در نظر گرفته شده است تا خوانندگان ما را درباره رویدادها و رویدادهای مختلفی که تاثیر یا احتمالا در آینده تاثیر می گذارد، ارزش رمزنگاری شناخته شده در بالا توضیح دهد. اطلاعات موجود در این قسمت قصد ارائه و ارائه اطلاعات کافی برای تشکیل یک تصمیم سرمایه گذاری نیست و نباید برای این منظور به این اطلاعات تکیه کرد. اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط دقیق از تاریخ آن دقیق است و توسط یک تحلیلگر تحقیق یا دیگر سرمایه گذار آماده نشده است. قبل از تصمیم گیری برای خرید یا فروش هر گونه ابزار، باید اطلاعات اضافی در مورد شایستگی ها و خطرات سرمایه گذاری در هر نوع رمزنگاری ارز جستجو کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.